عمومی

اهداء «جایزه‌ نادهی» به دانش‌آموزان نخبه‌ روستایی

این مراسم به صورت آنلاین و همزمان در 6 شهر مختلف کشور با حضور برگزیدگان، جمعی از والدین، مدیران و مسئولان آموزش و پرورش مناطق برگزار شد و 13 دانش آموز برگزیده جوایزی دریافت کردند.

محسن کچویی موسس «جایزه نادهی» و مؤسس کتابخانه کوچک مهربانی در این مراسم با بیان چگونگی شکل گیری این جایزه گفت: به 200 دانش آموز برگزیده روستایی جوایزی اهدا شد. امسال با کمک یک کتابخانه کوچک مهربانی توانستیم آن را در سه استان مختلف توسعه دهیم.»
وی با اشاره به اهداف برگزارکنندگان این جایزه گفت: ما سهم خود را برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان مستعد روستایی علیرغم مشکلات و کمبودها انجام می دهیم. ما می خواهیم آنها بدانند که ما آماده همکاری با آنها برای ساختن آینده ای زیباتر هستیم.”

دکتر. سلیمانی، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری نادهی و یکی از حامیان این جایزه نیز در خصوص لزوم حمایت نهادهای اقتصادی از طرح های فرهنگی و سازمان های مردم نهاد فعال در روستاها صحبت کرد.

در ادامه این مراسم، جوایزی به دانش آموزان نخبه روستایی در جشنواره های سال گذشته اهدا شد خوارزمی و جابربن حیان حائز رتبه و جوایز شدند.

ابتدا دانش آموزان روستاهای سبزواری خراسان رضوی با حضور معاون آموزش و پرورش و مدیرعامل انجمن اولیا و مربیان سبزوار جوایز خود را دریافت کردند.

در ادامه جوایزی به دانش آموزان شهرستان خانمیرزا از توابع لردگان در استان چهارمحال و بختیاری با حضور کوروش جهانی رئیس اداره آموزش و پرورش خانممیرزا اهدا شد.

در شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرکرد و در شهرستان گندمان این استان نیز مجتبی نصیری مدیر آموزش و پرورش گندمان جوایز دانش آموزان را اهدا کردند.

جوایز دانش آموزی در شهرستان لردگان با حضور جهانبخش طهماسبی مدیر آموزش و پرورش لردگان اهدا شد.

آخرین قسمت این مراسم مربوط به اهدای جوایز در شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان بود که با حضور معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

یادآوری می کنیم که برگزاری این مراسم در سه استان مختلف به صورت همزمان و آنلاین مرهون تلاش یک ماهه مجموعه کتابخانه های کوچک با لطف و حمایت نمایندگان محلی و همچنین اعتماد و همکاری خوب مدیران و مسئولین بوده است. ادارات آموزش و پرورش منطقه

خانم سحر خلیلیان، مریم سرلک و پریسا مهری نژاد در گروه کوچک کتابخانه دوستانه آقای. نوروزی و خانمیرزا توسط خانم آقای امیدی در دفتر چهارمحال و بختیاری قنبری و امیری در لردگان آقای. نصیری و امیری در گندمان و آقای. انور بارفروشان در سیستان و بلوچستان بابت تمام زحماتشان تشکر می کنیم.

واگذاری از

اسامی برترین دانش آموزان رشته های مختلف که جایزه نادهی را نیز دریافت کردند به شرح زیر است:

نام و نام خانوادگی

رشته

رتبه

روستا

شهر

دولت

ابوالفضل دیانی

پژوهشگر جوان خوارزمی

کشور سوم

.الحات

خانیرزا

چهارمحال و بختیاری

نرجس بابا میر

المپیاد زمین شناسی

کشور سوم

بهزاد دارند

خانیرزا

چهارمحال و بختیاری

تینا قاسمی

پژوهش

اولی ولسوالی اول است

کنرک

ایستاده

چهارمحال و بختیاری

فاطمه نوروزی چم جنگلی

عکس گیاهان دارویی

استان اول

جنگل چم

سامان

چهارمحال و بختیاری

مریم طهماسبی

خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

کشور انتخاب شده

.یان

آقایان

چهارمحال و بختیاری

آناهیتا طهماسبی

خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

کشور انتخاب شده

مشکدوزان

آقایان

چهارمحال و بختیاری

کوثر دولت آبادی

گرافیک

استان دوم

دولت آباد

سبزوار

خراسان

محدثه برغمدی

تصویرسازی دیجیتال

استان دوم

برغمد

سبزوار

خراسان

استاد ریحانه

گرافیک

استان دوم

اسلات جدید ده هزار

سبزوار

خراسان

مصطفی فسنقری

گرافیک

استان دوم

فسنقر

سبزوار

خراسان

ل مهری

برنامه نويسي

کشور اول

تمبر پستی

سبزوار

خراسان

علی باهوت زهی

تهیه حشره کش الکتریکی

استان دوم

.بند

سیب و سوران

سیستان و بلوچستان

محمد پورمند

جابر بن حیان

رتبه سوم استانی

مارکو

سیب و سوران

سیستان و بلوچستان

دکمه بازگشت به بالا