اقتصادی

انقلاب اسلامی شعار ما می توانیم را عملیاتی کرد/تامین مسکن کارگری اولویت دولت

یومیر/ مرکز معاون وزیر کار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از چهار دهه از شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون تلاش شده تا اقدام ما عملیاتی شود و دشمن با تبلیغات تلاش کرد ملت ایران را ناامید کند. شیپور زد، اما در عملیات نقشه او شکست خورد.

حسین رعیتی فرد روز سه شنبه 18 بهمن ماه در یادواره شهدای کارگر دلیجان با اشاره به تقدیم 14 هزار شهید زحمتکش انقلاب اسلامی به انقلاب اسلامی گفت: ساخت پل خیبر یکی از آنها بود. از عملیات دفاع مقدس انجام شده

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی قرن بیستم تنها انقلاب مردمی بود که بدون استقلال از بلوک غرب و شرق به پیروزی رسید و نظام سلطه از اوایل انقلاب به دنبال خفه کردن انقلاب و استفاده از تمام ظرفیت های خود برای خفه کردن بود. انقلاب.” اما به برکت ولی فقیه، انقلاب اسلامی با حمایت مردم از ترفندهای دشمنان مصون مانده است.

وی با اشاره به تشکیل ساختار حاکم بر نظام اسلامی در 12 فروردین 58 گفت: در ابتدای شکل گیری ساختار حاکمیتی، دشمنان با همبستگی 50 کشور جنگ را به ایران تحمیل کردند تا به ایران اسلامی آسیب برسانند. ” در چنین شرایطی منطقه وسیعی از کشور به دست دشمن فتح شد، اما با کمک ظرفیت مردم، رزمندگان اسلام به پیروزی‌های متعددی دست یافتند و کشتی بازگردانده شد و اجازه ندادند. دشمن برای پیشروی

معاون وزیر کار تصریح کرد: در عرصه نظامی، امنیتی و سیاسی تلاش شد تا شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حفظ شود و در سایه این تلاش، نظام اسلامی الگوی نظام اسلامی شد. . جهان با وجود همه دشمنی ها در نظام سلطه.

وی تصریح کرد: در سایه انسجام ملی عوامل امنیت ملی ایران روز به روز تقویت می شد و معاندان نظام اسلامی نتوانستند به اقتدار ملی آسیبی وارد کنند. امروز نظام اسلامی در عمق راهبردی خود با همت جبهه مقاومت از شبه قاره هند تا سواحل مدیترانه گسترش یافته است.

رعیتی فرد با تاکید بر اینکه موقعیت ژئوپلیتیکی ایران اسلامی در کشورهای منطقه برتر است، افزود: از 13 نقطه استراتژیک دنیا دو نقطه در ایران وجود دارد و انرژی جهان به عنوان یکی از این نقاط باید از تنگه هرمز عبور کند. ” علاوه بر 600 میلیون نفر جمعیت 15 کشور اطراف ایران، به تخصص و دانش ایرانی نیاز دارد.

وی انرژی را یکی از مولفه های امنیت ملی برشمرد و با توجه به ظرفیت بالای ایران در این عرصه گفت: داشتن نیروی کار متخصص، متعهد، کارآمد و نیروی مردمی به عنوان شاخص اصلی حمایت از انقلاب یکی از ظرفیت های نظام اسلامی است. سیستم. . با وجود مشکلاتی که وجود دارد، مردم هرگز بدبین نبوده و همواره حامی نظام اسلامی بوده اند.

معاون وزیر کار تصریح کرد: قبل از انقلاب واردکننده دارو در کشور بودیم، اما امروز به برکت نظام اسلامی بیشترین تولید دارو، فولاد، سیمان و … صورت می گیرد و حتی به خشکی نیز صادر می شود. ما به 10 کشور برتر جهان از نظر تولید تبدیل شده ایم. .

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور و تضعیف وحدت ملی است، افزود: در گذشته 70 درصد لوازم خانگی را وارد می کردیم در حالی که امروز 70 درصد لوازم خانگی مورد نیاز مردم تولید داخل است. این نشان دهنده توانایی صنعتگران در سایه وحدت ملی است.

وی گفت: در طول بیش از چهار دهه که از شکل گیری انقلاب اسلامی می گذرد، تلاش شد تا اقدام ما عملیاتی شود و دشمن با بوق های تبلیغاتی تلاش کرد ملت ایران را ناامید کند اما نتوانست توطئه خود را عملی کند. “

معاون وزیر کار تصریح کرد: جامعه کارگری با جمعیت بیش از 10 میلیون نفر بیمه شده، 3.6 میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی، 1.6 میلیون مستمری بگیر خدمات کشوری جزو جامعه هدف وزارت کار است و به دنبال ارائه خدمات به کارگران است. . جامعه و ما به عنوان دو بال جامعه تولیدی کارفرما هستیم.

وی افزود: معیشت، مسکن، امنیت شغلی اصلی ترین موضوعات جامعه کارگری است و باید در جلسات شورای عالی کار با کمک شرکای اجتماعی به این دغدغه ها رسیدگی شود تا در آینده برای حقوق کارگران تصمیم گیری و تلاش کنیم. سال.” نظر خوبی بگیرید

وی گفت: تصویب اساسنامه تعاونی های مصرف نیروی کار در شورای عالی کار در دستور کار قرار دارد، بنابراین با تشکیل تعاونی ها می توان دغدغه تامین مسکن جامعه کارگری را در اولویت دولت مرتفع کرد و به نتیجه رسید. 200000 کارگر مسکن هدف قرار گرفتند.

معاون وزیر کار تصریح کرد: با تلاش کارگران و کارفرمایان به عنوان متولیان عرصه تولید اجازه نخواهیم داد چرخ های تولید به کندی حرکت کنند چرا که معتقدیم از دست دادن تولید، از دست دادن سد در اقتصاد دشمن است. جنگ علیه ملت ایران». جامعه کارگری و تولیدی در دوران تحریم و تاج گذاری اجازه وقفه در تولید را نداد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا