فرهنگ و هنر

انتصاب دبیر و اعضای شورای سیاست‎گذاری جایزه «فیروزه»

دبیر و اعضای شورای پلیس برای ششمین جایزه “فیروزه” با حکم معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش یومیر ، به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، محسن جوادی علی فریدونی را به عنوان دبیر ششمین جایزه “فیروزه” منصوب می کند.

وی همچنین غلامرضا دیزاجی ، محسن همتی نژاد ، مرتضی کاظمی ، سید جمال هادیان طبایی ، سید محمد حسین سجادی نیری ، سعید حسینی ، بهزاد سلیمانی ، علیرضا اسماعیلی و ایوب دهقانکار را به عنوان “اعضای” Fir منصوب کرد.

در متن داوری هر یک از این اعضا آمده است: “با توجه به تعهد و تجربیات ارزشمند خود در زمینه فرهنگ ، بدینوسیله به عضویت شورای سیاستگذاری جایزه ششم فیروزه منصوب می شوید.

امیدواریم در سایه عرضه الهی با همزمانی و همکاری سایر اعضا ، در ترویج و ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی موفق باشید.

“از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیق دارم.”

براساس این اطلاعیه ، اولین جشنواره مصرف اشیا cultural فرهنگی تحت سیاست کلی جمهوری اسلامی ایران و با در نظر گرفتن تأکیدات مقام معظم رهبری در موضوع خودکفایی در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه فرهنگ براساس پنج هدف اصلی فعالیت خود را آغاز کرد. این اهداف شامل موارد زیر است: آگاهی از ابتکارات و خلاقیت مردم و سازمان های غیردولتی در رابطه با کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی اسلامی ، ایجاد نگرانی های فرهنگی در بین خانواده ها ، افزایش مصرف آثار و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی ، تقویت ایرانی منابع فرهنگی – اسلامی و زمینه را برای نوآوری و تبادل ایده و یادگیری هنرمندان هموار می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا