استان ها

امکان قرارگیری در جمع ۱۰ قدرت برتر دنیا با ایده‌های دانش‌بنیان

معاون علمی، پژوهشی و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با تکیه بر توان علمی و ایده های دانش بنیان نیروهای متخصص می توانیم در بین 10 قدرت برتر جهانی در تولید علم قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لاهیجان، حسن زارع معاون علمی، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح، نشست اعضای هیات علمی و صاحبان ایده های دانش بنیان و نوآورانه در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد. سالن اجتماعات شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان.

در این جلسه اعضای هیأت علمی طرح های پیشنهادی خود و مشکلات و موانع تکمیل این پروژه ها را ارائه کردند.

زارع پس از استماع برنامه های ارائه شده گفت: بر اساس بیانیه مرحله دوم انقلاب اسلامی باید به فکر رفع مشکلات در سطح کلان کشور بود و طرح هایی که مبنای حل مشکل است در سطح کلان کشور در دستور کار قرار گرفته است که به همین دلیل اصل سالانه ستاد کل پدافند، پنج سفر به استان های مختلف را در نظر گرفته است تا با ایده یابی دانش بنیان، مشکلات بزرگ جامعه را حل کند.

معاون علمی، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه علم قدرت است، گفت: با تکیه بر توان علمی نیروهای متخصص و اندیشه های دانش بنیان آنان می توان در زمره این نیروها قرار گرفت. ده قدرت برتر جهان از نظر تولید علمی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا