حوادث

امدادرسانی به ۸۵۶۷ نفر در حوادث جوی ۶روز گذشته

رهبر جمعیت امداد و نجات هلال احمر از نجات 4000 نفر در شش روز گذشته خبر داد.

به گزارش یومیر ، مهدی ولی پور با اشاره به گزارش امداد و نجات و اورژانس در حوادث آب و هوایی از اول تا سوم آذرماه گفت: استان شرقی آذربایجان شرقی ، اصفهان ، بوشهر ، تهران ، خراسان جنوبی ، زنجان ، سیستان و بلوچستان ، فارس ، قزوین ، قم ، کرمان ، گلستان ، هرمزگان ، گیلان ، مازندران ، مرکزی ، همدان و یزد تحت تأثیر حوادث جوی مانند سیل ، سیل ، برف و کولاک قرار گرفته اند.

وی به امداد رسانی برای 8 هزار و 567 نفر اشاره کرد و افزود: امدادگران و نجاتگران هلال احمر در 4 شهر ، روستا ، مناطق عشایری و 5 منطقه کوهستانی به هموطنان خود کمک کردند که از این تعداد 8301 نفر در سیل و 266 نفر در برف بودند طوفان های برفی از مزایای آنها برخوردار شده است. خدمات امداد و نجات.

رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص ارائه خدمات اسکان اضطراری به هموطنان خود گفت: 8 نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره مند شده اند و 19 نفر نیز در عملیات امداد و نجات به مناطق امن منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر که با اشاره به فوت 9 نفر در تصادفات در کشور ، وی گفت: متاسفانه 6 نفر در هرمزگان ، 2 نفر در بوشهر و یک نفر در گیلان جان خود را از دست دادند.

ولی پور با اشاره به تخلیه آب 125 واحد مسکونی در استان های آسیب دیده از حوادث جوی خاطرنشان کرد: 31 وسیله نقلیه از آب و گل و 36 دستگاه از برف آزاد شدند.

وی افزود: 824 امدادگر و نجات دهنده در قالب 212 تیم به هموطنان کمک کردند و در مجموع 196 چادر ، 2 هزار و 847 پتو ، یک هزار و 344 پتو ، 4888 کیلوگرم نایلون ، هزار و 238 ناهار بسته بندی شده و مقدار زیادی روغن ، برنج ، حبوبات شکر بین قربانیان توزیع شد و کار امدادرسانی ادامه یافت در بوشهر ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و فارس.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا