اجتماعی

اماده باش شهرداری تهران برای بارش‌های احتمالی/تامین تجهیزات برف روبی در سطح مناطق

سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر لایروبی 100 کیلومتر از رودخانه های روباز شهر تهران، به طور مستمر از آمادگی عوامل خدمات شهری برای بارندگی احتمالی و تحویل تجهیزات برف روبی در محدوده های شهر تهران خبر داد. شهر تهران.

علیرضا جعفری در گفت وگو با یومیر. وی در تشریح روند لایروبی مسیل ها و آبراهه های شهر تهران و آماده سازی مجتمع خدمات شهری شهرداری تهران برای بارندگی های احتمالی پاییز و زمستان گفت: لایروبی مسیل ها و آبراه های تهران تقریبا به صورت مستمر انجام می شود. به خصوص در مورد آغاز فصل بارندگی؛ هم تعمیق کانال ها و هم برداشت رسوبات از برکه ها و کانال های شهر البته ادامه دارد.

وی افزود: لایروبی گودال های روباز شهر تهران که توسط پیمانکاران خدمات شهری انجام می شود به صورت مستمر رصد و پایش می شود به گونه ای که 70 کیلومتر کانال و بیش از 100 کیلومتر روباز در سطح شهر تهران انجام می شود. در طول هفته بررسی می شود و نقاط حساسی که در سال های اخیر به عنوان مشکل شناسایی شده اند نیز روزانه بررسی می شوند.

جعفری ادامه داد: خوشبختانه مشکل خاصی در شهرستان وجود ندارد و مقدمات برای بارندگی احتمالی فراهم شده است. همچنین در شب های آینده که کارشناس هواشناسی بارش باران را به ویژه در ارتفاعات پیش بینی کرده است، تمهیدات لازم در خدمات شهری وجود دارد تا در صورت بارندگی شاهد مشکل خاصی در تهران نباشیم.

سرپرست اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن تشریح اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران برای آمادگی در برابر بارندگی به رفع رسوبات ناشی از سیل اشاره کرد. امامزاده داوود و افزود: رسوباتی که از سیلاب امامزاده داوود به کانال های پایین دست سرازیر شده است. به تهران آمد که رسوبات کاملا حذف شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مناطق شهرداری تهران نیز از تجهیزات لازم برای انجام اقدامات لازم برای برف روبی و مدیریت بارندگی برخوردار هستند. در سطح منطقه ای، پیمانکاران جداگانه به طور مستمر لایروبی معادن روباز را پیگیری می کنند. به این ترتیب آمادگی کامل در داخل خدمات شهری از نظر تجهیزات و نیروی انسانی ایجاد شده و عوامل خدمات شهری نیز در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا