اجتماعی

افزایش ٧ برابری تماس با اورژانس نسبت به هفته گذشته

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش 6 برابری تماس های اضطراری نسبت به هفته گذشته خبر داد.

مجتبی خالدی در گفت وگو با یومیر ، در این باره گفت: سازمان اورژانس کشور از ابتدای شیوع بیماری کووید آماده ارائه خدمات به مردم عزیز با تمام توان بود.

وی با بیان اینکه اورژانس در چندین زمینه اقدامات لازم را انجام داده است گفت: اولین مرحله بحث پاسخ به س people’sالات مردم بود. در پایان سال وجود سوالات مختلفی در مورد این بیماری وجود داشت و از آنجا که مرجع علمی پاسخ به این عزیزان بود ، سازمان اورژانس کشور یک زیر سیستم 15 نفره را برای پاسخگویی به مردم تعیین کرد. نکته دوم موضوع انتقال بیماران مشکوک به Covid بود ، جایی که پروتکل های ویژه ای برای دریافت خدمات مناسب دنبال شد. مرحله سوم انتقال بیماران مبتلا به Quid ١٩ بین بیمارستان ها بود.

خالدی ادامه داد: با شیوع بیماری کوید بیماری به ویژه در موج چهارم ، شاهد افزایش تماس حاد قبل از بیمارستان بودیم. از نظر مشاوره در مورد بیماری کووید ، تماس های اضطراری چهار برابر و مأموریت های حاد قبل از بیمارستان برای بیماری ویروس کرونا قلب سه برابر شده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات کشور گفت: ماموریت های فعلی مانند بیماران قلبی ، بیماران مغزی ، سکته های مغزی و … 40 درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: این افزایش آماری نسبت به مدت مشابه هفته گذشته و پایان اسفند است.

خالدی تأکید کرد: درخواست ما از مردم عزیز این است که نکات مربوط به بیماری کوید را جدی بگیرند. علائم ساده مانند تب ، خستگی ، بدن درد اولین علائم بیماری کوید است و اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

وی ادامه داد: در صورت بروز علامتی از جمله تنگی نفس با اورژانس پانزدهم تماس بگیرید تا به بیمارستان ها منتقل شود. اگر آنها در زمینه ارائه خدمات در مراکز درمانی با مشکلات جدی روبرو هستند ، می توانند از وزارت بهداشت … به عنوان مرکزی برای پیشنهادات و انتقادات نیز استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا