استان ها

افزایش درخواست‌های تردد در آستانه نوروز

یومیر / فارس به گفته معاون مدیرکل شیراز ، متأسفانه ما در آستانه تعطیلات عید شاهد افزایش درخواست برای مجوزهای تورهای نوروزی هستیم.

عبدالرسول حقیقی بعد از ظهر روز سه شنبه ، نهم مارس در جلسه ای در مرکز استان برای مدیریت بیماری های کرونا در فارس اظهار داشت: “درخواست مجوز تردد به دلیل ممنوعیت تردد به دلیل انتشار ویروس کرونا فقط جریمه نیست. “

حقیقی پیشنهاد داد که محل صدور مجوزهای راهنمایی و رانندگی توسط دولت ها تغییر کند و گفت: با توجه به انتخابات پیش رو و ثبت نام نامزدهای دوره ششم در شورای اسلامی شهر بهتر است محل صدور مجوزها به 7 روز تغییر یابد. از 11 مارس. “در شرایط تاج جمع نشوید و وارد قله چهارم شوید.

وی از ثبت نام 1200 نفر در هفت روز خبر داد و گفت: این حجم از ترافیک ما را ملزم می کند که محل صدور پروانه راهنمایی و رانندگی را به پلیس راهنمایی و رانندگی تغییر دهیم زیرا آنها همچنین زیرساخت های مناسبی برای صدور مجوز دارند.

معاون مدیرکل شیراز گفت: هنگام بررسی خرید و فروش خودرو قبل از غروب تعطیلات نوروز ، پیشنهاد می شود این مراکز از 6 مارس سال جاری تا 6 آوریل 1400 تعطیل باشد تا از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا