اجتماعی

افزایش حقوق نیروهای شرکتی دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شد

وزارت بهداشت بخشنامه ای را برای افزایش دستمزد تاجران صادر کرد ، شرکت های پیمانکاری را ملزم به اجرای یک برنامه طبقه بندی شغلی و استفاده از خدمات تجاری در زمینه خدمات رفاهی نمود.

به گزارش یومیر سازمان نظام پرستاری در بیانیه ای در پایگاه اطلاع رسانی خود اعلام کرد: معاون وزیر توسعه مدیریت ، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بخشنامه افزایش حقوق کارمندان مشاغل را رعایت کرده و پیمانکارانی که نیروی کار را فراهم می کنند موظف به رعایت برنامه طبقه بندی هستند. خدمات رفاهی مشابه سایر کارکنان دانشگاههای علوم پزشکی کشور.

در این اطلاعیه ، سازمان نظام پرستاری همچنین اعلام کرده است که براساس این بخشنامه ، حقوق ماهانه برای هر شغل در گروه پرستاری در سال 1399 ، در مورد اشتغال تمام وقت طبق قانون ارتقاء بهره وری کارکنان بالینی در نظام سلامت (به استثنای اضافه کاری) ) برای پرستاران ، بیهوشی ، اتاق عمل و متخصصان اورژانس حداقل 41 میلیون خواهد بود. ریال ، به اتاق عمل ، بیهوشی و متخصصان فوریت های پزشکی 36 میلیون. ریال و برای پرستار 34 میلیون. ریال

مؤسسات پیمانکاری دانشگاههای وابسته دانشگاههای علوم پزشکی نیز باید حداقل 80٪ از پرداخت را به کارکنان فعالان این حرفه ها رعایت کنند. از بخشنامه به نظر می رسد: ایجاد حق تابش و شرایط کار بسیار دشوار برای کارکنان بیمارستان و بخش های روانپزشکی و بخشهای احتراق نامحدود است.

همچنین ، پرداخت کار شیفت و اضافه کاری به نیروهای شرکت نامحدود است و در صورت پرداخت مبنای عملکرد ، بخشنامه ای صادر شده توسط وزیر بهداشت در مورد اصلاح روش پرداخت و اضافه کاری برای کارکنان غیر پزشکی برای جدا کردن کار از اضافه کاری؛ علاوه بر این ، دانشگاه های علوم پزشکی مجاز به ارائه خدمات رفاهی مشابه به شرکتهای بزرگ در صورت امکان هستند.

براساس بخشنامه جدید معاون وزیر توسعه بهداشت و منابع وزارت بهداشت ، از دانشگاه ها و موسسات وابسته می توان برای نظارت بهتر و اجرای عادلانه در پرداخت ها و همچنین برای پرداخت به موقع مطالبات توسط اشخاص ذیل تبصره 2 ماده 55 آئین نامه استفاده کرد. دانشگاههای مالی و تراکنشی در علوم پزشکی جهت خرید خدمات از شرکت کارآفرینان آوا سلامتی.

سازمان پرستاران همچنین بخشنامه معاون وزیر بهداشت ، توسعه منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت را استناد می کند و اظهار می دارد که مبالغ مندرج در این بخشنامه برای سایر شرکت هایی که نقاط قوت مذکور را دارند ضروری است. این شرکت هنگام انعقاد قراردادهای بعدی این بخش با شرکت پیمانکاری با کار ، “موظف” است که طبق برنامه طبقه بندی شغل طبقه بندی نیروی کار مطابقت داشته باشد ، و هرگونه استخدام نیروی کار جدید ، حتی به صورت پیمانکاران ، فقط با اجازه معاون وزیر بهداشت امکان پذیر است. است.

مطابق اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری مطابق این بخشنامه ، پرداخت حقوق و مزایا به شرکای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی غیرقابل اجتناب تلقی می شود و باید به موقع پرداخت شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا