عمومی

افتتاح ۱۴۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار یدالله بوعلی در حاشیه افتتاح یک هزار و ۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی در این استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سردار عبدالله اسکندری گفت: با تشکر برکات این ایام که از آن سیدالشهدا است».ONE) قرارگاه محرومیت زدایی استان فارس و اردوگاه احمد بن موسی (ONE) شیراز که وظیفه محرومیت زدایی از محلات شیراز را بر عهده دارد، توانست هزار و 400 طرح محرومیت زدایی را اجرا کند.

وی افزود: این پروژه ها شامل ساخت منازل آسیب پذیران، مرمت منازل اقشار آسیب پذیر، انشعاب برخی از منازل اقشار آسیب پذیر، نوسازی و ساخت مساجد، نوسازی و اثاثیه و ساخت سالن های ورزشی، طلاب بود. خانه و کتابخانه ای که امروزه در استان فارس، شهر شیراز و منطقه مأموریت قرار دارند. احمد ب حضرت موسی (ONE) اجرا شد

سردار بوعلی ارزش این پروژه ها را بیش از 500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات از طریق قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، کمیته امداد، نهادها و سازمان ها و خیرین تامین شد و در نهایت کار به پایان رسید و امروز شاهد هستیم بهره برداری از آنها

فرمانده سپاه فجر فارس یادآور شد: سپاه اقدامات متعددی را در کشور برای محرومیت زدایی انجام می دهد و به همین دلیل قرارگاه های متعددی برای پیگیری گسترده این کار تشکیل داده است که در استان فارس نیز با کمک ادارات و ظرفیت دولت استانی به رهبری والی و در شیراز توسط والی و با حضور احمد بن موسی.ONE) این قرارگاه را در شیراز و مرکز استان با نام قرارگاه سیانت سومین حرم اهل بیت تأسیس کردیم.ONE) کار می کند و همه بخش هایی که می توانند در سلب حق رای نقش داشته باشند در آن عضویت دارند و با یکدیگر همکاری می کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا 32 محله را در شیراز شناسایی کرده ایم که نسبت به سایر محلات از برخورداری کمتر و دارای مشکلاتی هستند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. ما این کار را کردیم و وارد قسمت هایی شدیم که توانستیم تغییراتی در محله ها ایجاد کنیم.

بوعلی با بیان اینکه شعار ما ایجاد محلات اسلامی است، گفت: با این رویکرد وارد عرصه مبارزه با محرومیت زدایی شدیم که در ابعاد مختلف انجام می شود و نه تنها عمرانی نیست، بلکه ابعاد فرهنگی و اجتماعی را نیز در بر می گیرد. به این ترتیب طرح احرار جرا ما کار مشاوره، آموزش و توانمندسازی را انجام و نظارت می کنیم.

رئیس سپاه فجر فارس از راه اندازی بیش از 62 کارگاه اشتغالزایی در شیراز خبر داد و گفت: هر کارگاه متشکل از مشاغل مختلف است که توانمندسازی و تولید در آن صورت می گیرد و در نهایت کسانی که مهارت می یابند می توانند این حرفه را برای مشاغل خانگی انتخاب کنند. در این راستا موفق شدیم برای بیش از 3 هزار نفر در شیراز اشتغال مستقیم ایجاد کنیم.

وی گفت: امروز از چند کارگاه اشتغال زایی بازدید شد. متشکرم الهی ظرفیت های زیادی در استان فارس وجود دارد که اگر جا برای آنها باشد می توانند به ایجاد اشتغال و تولید کمک کنند.

سردار بوعلی در ادامه سخنان خود گفت: اردوگاه احمد بن موسیONE) در سطح شیراز و قرارگاه سازندگی در سطح استان اقداماتی را برای محرومیت زدایی انجام می دهد، گفت: دو قرارگاه بسیج سازندگی و قرارگاه سمق و آبادانی مسئولیت کار را بر عهده دارند و هزاران پروژه را در سطح استان دنبال می کنند. شامل 372 روستا می باشد.

رئیس سپاه فجر فارس با بیان اینکه 3000 خانه برای ساخت مسکن مستضعفان هدف گذاری شده است، گفت: در حوزه اشتغال، آب کشاورزی، راه روستایی و غیره اقداماتی به صورت گسترده در حال انجام است. . .

دکمه بازگشت به بالا