عمومی

اظهارات تکان‌دهنده یک دلال نوزاد

آن را دشوار و بسیار دشوار بود. چگونه می تواند من خریدار یک کودک باشم؟! دست و زبان من گریه اما از آن خواهد شد نقشم را خوب بازی من بود. بوق که مقام سوم., آقای “دلال محبت” پاسخ: بله در اینجا در اختیار شما است.

با توجه به یاهو! خبرنگار “خراسان” در ادامه گزارش خود در این روزنامه نوشت: واقعا چه شده است که من لازم نیست به شما بگویم چه کارگزاری یک مکالمه من; می توانید با یک دلال خرید و فروش نوزاد.

– سلام آقا فقط باید ؟ وقتتون بخیر! من چند دقیقه مزاحمتون برود؟!

* بله در اینجا در اختیار شما است.

– من و همسرم مشکلات ما و کودکان هستند. دنبال کردن یک مقدار زیادی از زمان برای درمان است که در مورد نتایج و موانع است. وقتی که می آید من فکر می کنم از داشتن رفاه کودکان و نوجوانان است که تصمیم می گیرید آن را هنوز به خاطر پیچ و خمهاش نیست. یکی از دوستان من گفت که من با شما تماس نمی دونم شماره من درست است یا نه.

برای روشن شدن موضوع خرید و فروش نوزاد اشاره کرد من نیست. برای مثال پلیسبازی درمیآورم و اولین مسئله گنگ مطرح, من فکر می کنم اگر آقای دلال خود را به خوبی به اعتقاد من. نوع واکنشش ادامه این مصاحبه برای من مهم بود.

* آه بله متوجهم من در خدمت شما هستم.

– پس درست فهمیدم …

* بله در اختیار شما است.

– مشاهده همسر من بسیار خوب در این زمینه است. یک به نوبه خود در عمل اجتماعی اما در زمان بسیار کمی کار سخت قبل از انجام. به من بگویید در این وضعیت شما آن را انجام دهید ؟ چگونه ما می تواند کارگزار شما به ما?

* ببینید به وضوح خود را بگویید وضعیت مالیتون باید بسیار مناسب است. نوع احساس باید بسیار دهنتون نمره.

– آه متوجهم. ما مشکلات مالی نیست. فقط یک سوال: نوزادهایی که شما باید به “فروش” شما. سن و سالشون آن چقدر است ؟ و این چیزی است که گواهی تولد بچه چی میشه ؟

* خب ببینید این ما غیرقانونیه اما خوب مثل روال خوب-خوب بودن. اما رفاه توابع است که مکمل کار کردم اما با این سیستم که ما خیلی راحت در بچه های خود را رشد. برای گواهی تولد چند مدل بسیار خوب است. پس از شما پیگیری کنی تقریبا هشت ماه طول می کشد زمان اگر بد وکیل ۲۰ میلیون شد برات ماه برای گواهی تولد رو راست عکس. یک مدل که من ولادتمحوره که; یعنی در همان بیمارستان انجام داده اند و من حقوقی شما راست کار من انجام می دهند.

آقای دلال محبت بسیار دقیق و جزئی روش دریافت شناسنامه و هویت کودک توضیح داد.

– سن کودکان رو به من بگویید.

* آه! معمولا کمتر از یک ماه. از یک یا دو روز به عقب با یک ماه. آنها برای بالا یک ماه احتمالا پدر و مادر خیلی دیر به فکر کاهش فروش یا نتونستند مشتری پیدا کنید.

– ببخشید این مقدار که من پرداخت خواهد شد چقدر زمان ؟

* ببین من گفت که باید دست خود را, به طوری که بسیاری از صورت خود را اساسا.

– می توانم بپرسم چگونه بسیاری از ؟ در ضمن من دختر خوب من.

آقای دلال محبت لحن صدای او به نظر می رسد: O, روح من اما دختر خوب معمولا قیمت بالاتره.

بیشتر نور بیرون آمد. اگر خودتان رها کردن آن. شهرستان. ذهن من آمد از اگر گریهام گرفت و چون تعجب آقای “دلال محبت” هرگز فرزندان خودم و همسرم ربطش من احتمالا فضای عاطفی و کارگزاران شک نکنید!

– مقدار می گفت نه.

* بله, هیچ مشکلی وجود ندارد. ببینید قیمت بچه ها رو گرونیه. اگر شما می خواهید اقدام کنی نمی معطل شما. وضعیت بازار است که شما می دانید آنچه به نظر می رسد! سکه چگونه پنج میلیون در حال حاضر شده بود هفت تومن؟! دلار همان! خلاصه این گرونیها قیمت برده بالا. قیمت مشابه آن در جهان از سکه و دلار و این چیز.

من فکر می کنم, پاپ, آقای دلال که برای قیمت می گویند سعی کنید با پس زمینه ذهن من آماده خواهد شد.

– در حال حاضر چقدر است ؟ قیمت پسر و بعضی دختر, اگر؟!

* ۳۵ تا ۴۵ میلیون دلار است.

من در حال بازی در نقش یک, من, و من در مقابل بغضم را دریافت کنید. نگه داشتن عکس خرید و فروش نوزاد چند روز در مقابل چشمانم رژه می رود.

– ببخشید البته این اولین بار از سپرده شما ؟ روال کار چگونه است ؟

* ببین آقا هر کجا که شما را دیدم و شنیده ام این “بیعانهبگیر” هست و N از سپرده در هر زمان که مورد نیاز است. شک نیست که کلاهبرداریه!

– من رو یکجا می کنید ؟ بعد چگونه به …

* ببین برادر من! شما این پول یکجا واریز از حساب کاربری خود شوید. من اونا در بغلت. به همین راحتی! شما به دنبال به زندگی خود; پدر و مادر و رفتن به دنبال آن بروید.

– پس اول سپرده ندارند ؟

* نه. ببینید که چگونه شما میری مغازه پیشنهاد خرید؟! پول رو میدی به ماستفروش ماست شما رو دریافت کنید. درست است ؟

– بله متوجه شدم!

* مقدار که سپرده بود به من اجازه بغلت.

– من یک سوال ببخشید من چند تا بچه می تواند انتخاب کنم ؟

سوال دوباره من پرسیدن اما جواب روشن نیست.

– فقط یک نکته مهم است که چگونه می توانم به شما تضمین می کنند که شما دیدن رابطه پدر و مادر ما قطع میشه ؟ من فکر می کنم که ممکن است فردا روز پدر و مادر پشیمانی برای بیان به ما ؟

* آنها هرگز و ابدا. نه چنین چیزی امکان پذیر نیست. من اندازه موارد خاطرجمعم که دست از آنها, شما, شکست, و غیره. مسائل دیگ بخار این ماجرا من مطمئن هستم. شما پدر و مادر هر یک از دیگر, از این رو شما نمی بینید. شما می بینید من نمی بینم. نظر به معنی “بچه”, سه, چهار, دست, نوبت, و غیره. من جمع کردم هیچ مشکلی.

من نمی دانم. خبرنگار است که ” نقش بازی و احساساتم حل نشده ماندهام. تصور کنید برای من سخت.

– در نهایت موضوع برای من بسیار مهم است. جهان پس از در کودکان, فشار روانی, بنابراین, باید صاحب اصلی بیاد سراغمون.

* ببینید شما لازم نیست هر چیزی می گویند نیست آن را جمع آوری. این سه یا چهار دست که این وسط واسطهاند ، نگه داشتن خط تلفنشون تغییر هر چیزی. علاوه بر این رابطههایی است که چهار تا پنج میلیون تمرکز و خطوط بدون نام را برای خود خرید. متوجهی می دانید منظورم چیست؟! جوهر از این خانواده می خواهد خود را دنبال کردن که بچهاش نمره زیر صفره. یعنی امن ترین بخشی از این ماجرا را قسمته. من دست روی قرآن بگذارید کسی. کسی دیگر نمی توانید پیدا کنید. نگاه کنید حتی شما بیش از حد او مطمئن می تواند پسر پدر خود را و پس از آن پدر و مادر از عمده پشیمان بشن ، نمی تواند شما آنها را پیدا کنید.

برای دریافت پاسخ برای من مهم بود … که این مبلغ ۳۵ تا۴۵ میلیون از چقدر پدر و مادر اصلی می آید از آن ؟ در حال حاضر نمی خواهد انجام این کار به من شد که آقای دلال او پاسخ خواهد داد.

– راستش دلم روشنه که شما از طریق ما به این نتیجه اما به من گفت که همسرم حساسه و بیشتر از آن است که رضایت پدر و مادر بود و که آن را واقعا پدر و مادر, چشم انداز, آموزش فرزندشون رو نخواهد بود و ما آنها را تغییر دهید برای انجام این کار. فکر این مقدار چقدر که پدر و مادر بود ؟ شاید خودم بیشتر از من کمکشون کنم شاید این طوری دلم آرومتر بشه.

آقای دلال که من با این سوال بپیچاند روشن و انرژی برای ادامه.

* ببینید این چند راه و این عدد خاصی نیست. حقوق مصرف کننده?

– بله درست است.

* اگر من به عنوان یک واسطه و به طور مستقیم با پدر و مادر مربوط, شما می دانید. به طور طبیعی سهم من و بیشتر دور. یعنی این ماجرا آن است, قیمت, معمولی بودن. برای مثال اگر من به شما بگویم قیمت پسر من ۴۳ میلیون, اگر من به صورت دستی از واسطه ها به قبول من دو میلیون به نوشتن اما اگر در واقع پدر یا مادر گرفته شود بیش از دو میلیون و این بستگی دارد به این که پدر و مادر ما چقدر شد معامله. حداقل تعداد خاصی است که در واقع بسیاری از والدین این هدف است. یک زمان این می تواند در حدود ۴۰ میلیون یا ۳۰ میلیون خانوار در نمره اصلی یک زمان بیش از حد می تواند ۱۰ میلیون نمره. یعنی من می خواهم بگویم تعداد خاص ندارد.

– چگونه می توانم من بچه ها رو ببینم ؟ ممکن است عکس, کودکان, کردم, من بفرستید ؟

* بله شاید من عکس های متفاوت بچه ها رو قبلا دست از شما برای ارسال. بله شما نمی همینها وجود دارد ، موارد جدید در عکس هایی که شما ارسال نمی شوند. در ضمن بدون آن که همیشه تعداد متقاضیهای بچه از تعداد کودکان هستم. اما برخی از شرایط رخ می دهد مانند این در ماه مارس که همه درگیر کرونا شد متقاضی و دارای قیمت و حتی ۲۵ میلیون در آمد.

آخرین لحظه ای از مکالمه من با آقای داور شاید دردناک ترین بخش از گفتوگو. آقای کارگزار را به ایستادگی کردن سوالات که من تا به حال نیست و در واقع آن فکر نمی کند. شاید به این دلیل بود که من فقط می خواستم روند خرید و فروش نوزاد می دانم … آن زمان به بهانه دستگیری یک باند خرید و فروش نوزادان در یک دولت از پاسخ همین است. اما آقای داور که وجود دارد وظیفه خود می داند تمام و کامل از شواهد “در پایتخت یک کودک!” من همه نوع کمک. به این منظور بخشی از زبان آورد: ببینید ما در مورد حلالزادگی کودک می تواند به من به شما بگویم. عمدتا فرزندان نامشروع تولد از عدالت. این یک پیش فرض به طور کلی خوب است. اما این بچه ها بیشتر به دلیل فقر و خانواده فروش نیست. واقعا ما خودمان هم نمی تواند صدمه دیده, روش درست فرزندان است که خرید و فروش ماموریت وضعیتشون چطور هست چرا که تا واسطه ها در واسطههاست که من به عنوان یک کارگزار نمی دانم که از کجا اومده.

چند دقیقه بعد آقای کارگزار چند عکس و فیلم از چند برای نوزاد او مرا فرستاده است. بنابراین او نیاز ندارد قادر به عکس خیره شد و شوم اما در حال حاضر من می توانم بغضم رها من, لعنت, بفرستم به این جهان است. کاش رفاه و وزارت مسئول این سختگیریها آمده به پدر و مادر است که صاحب فرزند نمی توانند به راحتی سرپرستی این کودکان درمانده را. مطمئن شوید که اگر این مسیر را آسان با. هر نوزاد مانند خرید و فروش نمی شود … حتی اگر حقوق این سایت متعلق به پدر و مادر اصلی کودک نیز در نظر گرفته شود اگر چه مردم ممکن است مواد مناسب و قیمت رقابتی در… .

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا