عمومی

استعلام مدارک تحصیلی خارج از کشور، ممنوع

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

مجتبی صدیقی ، رئیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم ، طی بخشنامه ای به روسای دانشگاه های ملی ، آزاد ، پیام نور ، علمی کاربردی و فنی و حرفه ای ممنوعیت مکاتبات اداری و لزوم مراجعه به portal.saorg.ir برای در مورد مدارج فارغ التحصیلان خارج از کشور بشنوم کشور خبر داد.

معاون وزیر علوم در این اطلاعیه نوشت: “از آنجا که ارزیابی کلیه مدارک تحصیلی برای فارغ التحصیلان خارجی به صورت الکترونیکی در اداره کل فارغ التحصیلان انجام می شود ، برای اطلاع از مدارک تحصیلی فارغ التحصیلانی که گواهینامه های آنها قبلاً بدون QRCode صادر شده است ، به پورتال مراجعه کنید. .Saorg.ir و بعد از آن اولین ثبت نام در بخش خدمات / اداره کل امور فارغ التحصیلان / دریافت کد اعتبار ارزیابی های قدیمی در خارج از کشور برای به دست آوردن کد QR.

وی در ادامه گفت: سپس این واحد می تواند با مراجعه به پورتال مذکور از قسمت کد پرس و جو ، از صحت و صحت ارزیابی اطمینان حاصل کند. برای استعلام جداگانه مدارک خارجی از هرگونه مکاتبات اداری خودداری کنید. برای آگاهی از نحوه دریافت تاییدیه تحصیلی و همچنین دریافت کد QR از متقاضیان ، یک کلیپ آموزشی نیز در portal.saorg.ir/Grad-video-Help ارائه شده است.

دکمه بازگشت به بالا