بین الملل

استادان در خط مقدم جهاد تببین و روشنگری هستند

بهروز ناصری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام با گرامیداشت روز معلم و شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با کار جهادی نقش تعیین کننده ای در پیشرفت کشور و هر استان ایفا می کنند. نقش اساتید در جهاد بسیار تعیین کننده است.


بیشتر بخوانید:

دانشگاهیان سردمدار جنگ نرم در جهاد هستند


وی افزود: اساتید دانشگاه با کار جهادی علمی و تفکر انقلابی نقش مهم و حیاتی در پیشرفت کشور و استان ها دارند. واحدهای دانشگاهی در اقصی نقاط کشور نسبت به سایر مراکز آموزش عالی نقش پررنگ تری دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: به گفته مقام معظم رهبری، اساتید از دانشگاه فرماندهان جنگ نرم جایی که و امروز به خط مقدم جهاد می نگریم تبیین و روشنگری است.

وی تصریح کرد: بدون حضور و حضور دانشگاه با محوریت اساتید هیچ توسعه ای در هیچ حوزه ای صورت نمی گیرد و در استان ایلام نیز با عنایت ویژه نماینده ولی فقیه و استاندار ایلام شرایط لازم برای اساتید دانشگاه بیایند و کارت های بیشتری بسازند.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: تبیین و انتشار آثار گرانبهای استاد مطهری به عنوان یکی از معماران انقلاب اسلامی در کنار آرمان های امام و مقام معظم رهبری، اولویت همیشگی دانشگاه آزاد اسلامی است. و در روز با دکتر. رهبری انقلابی و جهادی طهرانچی و سایر مسئولان این مهم بیش از پیش در حال انجام است.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا