فرهنگ و هنر

از «هورا» تا «هوار» – یومیر

معمولاً فاصله “فریاد” برای یک هنرمند خاص با همان رنگ و “فریاد” در دست حریف فقط چند روز است.

به گزارش یومیر ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “یکی از شگفت انگیزترین مواردی که در سایت های هواداری و شبکه های اجتماعی مشاهده می کنیم ، نحوه مدیریت این سایت ها در مورد فریاد مجریان و کارشناسان به نفع یا از دست دادن تیم های مختلف است. به عنوان مثال ، اخیراً یک مجری در شبکه دوم سیما ، با اشاره به بازی سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور در تاریخ 30 ژوئن ، اظهار داشت: امیدوارم تیم ها سفر نکنند و به موقع برسند.

مشخص است که او حضور استقلال در اردوی آماده سازی ترکیه را همزمان با سوپرجام دو فصل قبل مقابل پرسپولیس به تمسخر گرفته است. بعداً ، صفحات طرفداران تخت جمشید این فیلم را با شکوه زیادی منتشر کردند و عناوین حماسی محبوب را بر روی آن ایجاد کردند. به عنوان مثال ، ناشنوایی وحشتناک نماینده استقلالی ها و … از طرف دیگر ، آبی ها از این وضعیت شکایت دارند و این حرفه های رنگارنگ نباید از آنتن تلویزیون پخش شود. اگر عکس این قضیه بود ، مطمئن باشید طرف های مستقل از مجری حمایت کردند و پرسپولیسی ها از طرف انتقاد کردند. اتفاقی که هزار بار افتاده است.

موضوع بسیار ساده است. بیشتر عزیزان خواندن ناشنوا را تا حدی قبول می کنند که به نفع تیم آنها باشد. اگر کلماتی علیه تیم محبوبشان گفته شود ، آنها زیر میز را می زنند و بازی را خراب می کنند. این در حالی است که یا باید اصل مسئله را بپذیرید یا نه. اگر دوست دارید آواز بخوانید ، باید به مجریانی که به تیم رقیب علاقه مند هستند نیز صحبت کنند. اگر این تمرین را به هیچ وجه دوست ندارید ، نباید از افرادی که به سود تیم شما در هوا بازی می کنند حمایت کنید. مطمئناً پخش فیلم از یک هنرمند بالقوه و مشهور کردن وی باعث تلافی جویی هنرمند مقابل می شود و کری را صدا می کند تا به شما آسیب برساند. این س questionال بسیار ساده و واضحی است که متاسفانه مورد توجه قرار نمی گیرد. به همین دلیل ، فاصله “فریاد” برای یک هنرمند خاص با همان رنگ و “فریاد” در دستان یک حریف فقط چند روز است. “منتظر همان افسران مطبوعاتی باشید که هفته گذشته از متخصص کانال 2 خواستند هفته آینده از میزبان شبکه 5 س questionال کند و به آنها یادآوری کند که تلویزیون جای گریه نیست!”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا