عمومی

از روایت دردمندانه متروپل حمایت می‌کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام روح الله کریسمس وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در خوزستان در پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران تاکید کرد: پس از تعطیلی هایی که به دلیل بیماری عروق بیماری کرونا قلب رخ داد، ضرورت برگزاری این گونه نمایشگاه ها مشخص شد.

وی با بیان اینکه با گسترش فضای مجازی پدیده ای به نام خداحافظی با کتاب در برخی از اقشار جامعه به وجود آمده است، افزود: در زمینه کتاب نیز نیاز به نوآوری و استفاده از فناوری های مرتبط با نمایش کتاب احساس می شود. محصولات فرهنگی.”

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه کتاب و محصولات فرهنگی نیازمند جهش در انقلاب اسلامی هستیم، گفت: این جهش می تواند در حوزه کودک، ادبیات، رمان، دفاع مقدس و اندیشه باشد. البته پیشنهاد می‌کنم با توجه به ظرفیت‌هایی که در خوزستان وجود دارد، در برخی از حوزه‌های فکری جدید مانند مسائل مربوط به حکومت‌داری و شیوه جدید حکومت‌داری، به تولید کتاب و محصولات فرهنگی توجه ویژه شود.

وی در ادامه رسالت سازمان تبلیغات اسلامی را تبیین اسلام ناب محمدی عنوان کرد و گفت: این سازمان با توانمندی هایی چون نشر، موسیقی و سرود، سینما، تئاتر، سریال و انیمیشن و حتی در حد مساجد و … محلات، فرضیه جهاد را تبیین کرده است.» یخ.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی افزود: حدود 18 گروه مختلف تبلیغی در سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد و شبکه هایی برای تبیین جهاد راه اندازی شده است.

حجت الاسلام کریسمس وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تاکید کرد: به نظر می رسد مقام معظم رهبری توقع دارند مردم وارد عرصه جهاد شوند؛ بنابراین باید لایه ای از مردم را وارد عرصه جهاد کنیم که این نیازمند یک جبهه جدید و کار شبکه ای است. که در اردوهای ویژه جهادی درس می خوانیم.

وی با اشاره به ریزش کلانشهر آبادان گفت: جریان تقاضا نیاز است. سلام عاقلانه در کلان شهرها برای ترویج امید و گسترش امید مردم اقدام کنید.

وی در خصوص برگزاری برنامه ای برای 40 قربانی حادثه کلانشهر گفت: در این راستا هماهنگی با امام جمعه و فرماندار آبادان و مسئولان فرهنگی و جوانان فعال در عرصه رسانه و فضای مجازی در استان به خصوص آبادان.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در نظر داریم اربعین باشکوهی را برای تجلیل از شهدای کلانشهر برگزار کنیم. البته حمایت های لازم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صورت می گیرد و از شخصیت ها و چهره های لازم برای برگزاری این برنامه دعوت می شود.

وی در خصوص شهادت جان باختگان این کلانشهر گفت: این موضوع باید طبق قوانین پیگیری شود و اگر سازمان تبلیغات اسلامی بتواند این موضوع را پیگیری کند قطعا در این زمینه کوتاهی نخواهد کرد.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه باید روایت دردناکی از حادثه کلانشهر وجود داشته باشد، گفت: در حال حاضر برخی از نویسندگان و هنرمندان در این زمینه فعالیت کرده اند و سازمان تبلیغات اسلامی نیز این موضوع را پیگیری و حمایت خواهد کرد. “

دکمه بازگشت به بالا