اجتماعی

از رد پیشنهاد توسط ماجدی تا سکوت مشکوک وزارت ورزش/چرا آجورلو رفت تا فتح الله زاده برگردد؟

گزارشی از پشت صحنه تحولات استقلال

برکناری یک شبه مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال و انتخاب فتح الله زاده هواداران این تیم را شوکه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی فتح الله زاده عصر امروز جایگزین مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال شد. هرچند وزارت ورزش و جوانان دلیل برکناری آجورلو را اعلام نکرد، اما شایعات دو هفته گذشته نشان داد که بین وزارت ورزش و مدیرعامل باشگاه استقلال شکاف و البته مشکلاتی ایجاد شده است. باعث تکان رئیس هیئت مدیره این باشگاه شده اند.

هفته گذشته بود که شایعه حضور میرشاد مجدی در باشگاه استقلال مطرح شد اما او این پیشنهاد را رد کرد و از همان روز مشخص شد دوران آجورلو در استقلال به پایان رسیده است. از سوی دیگر حجت کریمی از اعضای هیئت مدیره استقلال صبح امروز به صراحت با خبرگزاری آنا صحبت کرد.لینک مصاحبه) اختلاف خود را با مدیریت باشگاه نشان داد. چندی پیش ساپینتو آجورلو در مراسم معارفه خطاب به کریمی که در مراسم حضور نداشت گفت: در استقلال هرچه مصاحبه نکنیم آقای کریمی جبران می کند!

کریمی در گفت و گوی امروز خود گفت: در این مدت بیشتر صحبت ها را بر عهده گرفته ام و در مورد مشکلات و تکالیف صحبت کرده ام اما متأسفانه ندیدم که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره غیر از من نظر بدهند. بگو که همه چیز صاف و درست است. .من از افرادی که پشت حرف زدن هستند خوشم می آید.(کریمی یعنی افرادی که در استقلال طرفدار آزورلو هستند)

برکناری مصطفی آجورلو امشب در شرایطی انجام شد که شایعاتی مبنی بر مشکلات مالی و عدم شفافیت پرونده های مالی باشگاه مطرح شده بود و تومان صدای باشگاه ها و از جمله مسئولان سازمان لیگ را در خصوص تعهدات آجورلو درآورد. و این موضوع برای تصمیم گیری وزارت ورزش و جوانان نیز مهم بود.

با این شرایط علی فتح الله زاده برای پنجمین بار در باشگاه استقلال سمت هدایت را بر عهده گرفت. در سال 1377 به عضویت هیئت مدیره و سپس مدیریت باشگاه استقلال درآمد اما پس از حدوداً 14 روز استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرد. اکنون فتح الله زاده برای پنجمین بار در باشگاه استقلال سمت هدایت را بر عهده گرفته و از سوم مهرماه به عنوان مدیرعامل جدید فعالیت خود را آغاز می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا