عمومی

اختصاص ۸۶میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به کهگیلویه و بویراحمد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمود کریمی بیرانوند عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: برای پرداخت تسهیلات شرکت های خانگی استان مشکلی از نظر منابع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمامی متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی امکان دریافت این تسهیلات را خواهند داشت، گفت: سامانه مشاغل خانگی برای ثبت نام باز است اما دسترسی به این سامانه برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. کهگیلویه و بویراحمد با توجه به وجود برخی مشکلات فنی و انتقادات از سوی مردم برای مدت محدودی مسدود شده است.

کریمی بیرانوند بیان کرد: عملیات دسترسی برای پرداخت تسهیلات در استان پس از اجرای فرآیندهای بازرسی و رفع مغایرت های موجود توسط دستگاه های اجرایی ذیربط آغاز می شود.

وی افزود: از جمله مشکلات ایجاد شده در سامانه می توان به تناقضات آماری تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بانک های عامل اشاره کرد و حضور مسئولانی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان است. بررسی مشکلات و رفع آنها تا رسیدن به نتیجه مطلوب بازرسی و نظارت ادامه دارد.

کریمی بیرانوند بیان کرد: همکاری بانک مرکزی با این وزارتخانه منجر به تخصیص سه هزار میلیارد تومان تسهیلات در شش ماهه نخست امسال به متقاضیان کار داخلی در کشور شده است که این رقم تقریبا بیش از 100 درصد است. کل امکانات سال گذشته

دکمه بازگشت به بالا