اجتماعی

اجرای سند تحول بنیادین برای تحقق گام دوم انقلاب/تلاش برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت

مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه برای رسیدن به مرحله دوم انقلاب باید سند تحول بنیادین را اجرایی کنیم، گفت: برنامه ها و کارهای وزیر آموزش و پرورش را برای تحقق آن با جدیت دنبال می کنم. اهداف نظام آموزشی».

به گزارش یومیر، عصر امروز مراسم تجلیل از «عبدالرضا فولادوند» مدیرکل سابق و معارفه «علیرضا کریمیان» مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران با حضور عطاران برگزار شد. مشاور وزیر آموزش و پرورش و باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی وزارتخانه برگزار شد.

در این جلسه علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی وزارتخانه اظهار داشت: مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران همدلی خوبی را بین این اداره کل و ستاد ایجاد کرد و برای ایجاد همدلی تلاش زیادی کرد.

باقرزاده افزود: اولین گام ها در راه اندازی «مدرسه تلویزیون» توسط اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برداشته شد که نیاز به آمادگی زیادی داشت.

وی افزود: محتوای آموزشی و روش تدریس و یادگیری و نیازسنجی در حوزه دانش آموزی از جمله نکاتی است که مقدمه تحول است و در برنامه های وزیر آموزش و پرورش قرار دارد.

رئیس مرکز هماهنگی این وزارتخانه با تاکید بر محوریت مدرسه گفت: آموزش برابر و عدالت آموزشی از جمله موضوعات در دستور کار و برنامه های وزیر آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سوابق کریمیان افزود: سکان هدایت اصلی ادارات معارف کشور به فردی سپرده می شود که برای تحقق برنامه های وزیر برنامه داشته باشد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی، برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرزوی طول عمر کرد و گفت: انقلاب اسلامی در حالی پیروز شد که جهان مسلط بود. دو بلوک شرق و غرب

وی با اشاره به بیانات مرحله دوم انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) گفت: حضرت آقا در این بیانیه نگاهی به نوجوانان و جوانان دارند. بنابراین برای تحقق مرحله دوم انقلاب باید سند تحول بنیادین را اجرا کنیم.

کریمیان افزود: برنامه های وزیر آموزش و پرورش را با جدیت دنبال می کنم و برای تحقق اهداف نظام آموزشی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش بیشتری خواهیم کرد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این نشست اظهار داشت: بیش از 8 سال مدیرکل استان تهران بودم. اگر در این سال ها موفقیت حاصل شده حاصل تلاش همه همکاران بوده است.

وی افزود: در سه سال اخیر موفق به دریافت سند ملک آموزش و پرورش شده ایم.

عبدالرضا فولادوند که از همکاری نمایندگان مجلس در کمک به شهر تهران قدردانی کرد، اظهار داشت: تعامل خوبی با شهرداری تهران داشتیم و توانستیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

وی در ادامه با یادآوری 150 فرهنگی که در دوران تاجگذاری جان خود را از دست دادند، گفت: همه باید برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم و من در دوران مسئولیتم سعی کردم عدالت را در استفاده از زور برقرار کنم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از خدمات «فولادوند» تجلیل و حکم «علیرضا کریمیان» به وی اهدا شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا