عمومی

ابلاغ بخشنامه ستاد مقابله با کرونا با افراد متخلف

طبق اطلاعات پایگاه اطلاع رسانی یومیر

این بخشنامه طبق ماده 5 (5) قانون مدیریت خدمات عمومی به دستگاههای اجرایی ارسال شده است.

در این بخشنامه آمده است:

به موجب بند (9) مصوبات بیست و هشتمین جلسه ستاد مدیریت بیماریهای ملی تاج در تاریخ 12 ژوئیه 2016 ، مصوب رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:
نحوه اجرای قانون با استفاده از همه ظرفیت های قانونی و همکاری مؤثر بین دستگاه قضایی و اجرای قانون به شرح زیر است:

منطقه ای با ارائه دهندگان خدمات عمومی و اداری
– توجه به اجرای پروتکل ها به عنوان دستور اداری و رسیدگی به قانون تخلفات اداری
موارد زیر برای اجرا اطلاع داده می شود:

1- همه مدیران دستگاههای اجرایی (در هر سطح سازمانی) پاسخگو باشند. پس از ابلاغ مصوبات ، پروتكلها ، دستورالعملها و دستورالعمل هاي ستاد ملي تاج ، اين سازمان و ساير مراجع ذيصلاح ، ضمن اطلاع بخش ها و كاركنان مربوطه ، اقدامات لازم را براي: آنها را به صورت کارآمد و دقیق پیاده سازی کنید. دادن. هرگونه تخلف در اجرای احکام ، ابلاغیه ها و پروتکل های مربوطه و یا سهل انگاری و سهل انگاری در این رابطه تخلف اداری محسوب می شود و مقامات ذیربط موظفند این موضوع را به هیئت های کنترل تخلف اداری واحد گزارش دهند.

2- به منظور حمایت از حقوق مردم ، مراجعان و کارکنان دستگاههای اجرایی و مطابق با الزامات ناشی از وضعیت ویژه شیوع بیماری قلبی عروق کرونا در کشور ، سازمان های ارزیابی تخلفات اداری موظفند گزارش های مربوط به بخش فوق را دریافت کرده و مواردی از قبیل کارمندانی که ماسک ندارند در محیط کار و محیط کار با وجود اطلاع در مورد کروناویروس ، بلافاصله و مطابق قانون رسیدگی به تخلفات اداری مورد بررسی قرار می گیرند و حکم مناسبی صادر می کنند.

دکمه بازگشت به بالا