اجتماعی

ابطال طرح ترافیک تهران / بازگشایی صنفی به معنای اجباری نیست



وزیر بهداشت اعلام کرد که طرح حمل و نقل تهران قطع شده است.

به گزارش یومیر ، دکتر سعید نامکی گفت: “برنامه های حمل و نقل در تهران و کلانشهرها وجود دارد.” در آخرین جلسه وزارت کشور ، برنامه ریزی حمل و نقل از تهران برداشته شد. زیرا در شرایطی که حمل و نقل عمومی ما برای حفظ فاصله اجتماعی کافی نباشد ، یکی از ایمن ترین راه های استفاده و مسافرت از خودروهای شخصی است و مردم ما احراز هویت هوشمندانه را انجام می دهند برای ترغیب و ترغیب آنها از وسایل حمل و نقل عمومی کمتر برای ترغیب و ترغیب آنها به سمت استفاده وسایل نقلیه شخصی استفاده کنید

“به همین دلیل ، پیشنهاد ما لغو طرح ترافیک تهران تصویب شده توسط کمیسیون بود.” لازم به ذکر است که تصمیم ستاد مبارزه با تاجگذاری کشور لازم است. پیش بینی نکردیم که طرح حمل و نقل امروز ، فردا یا فردا به مرحله اجرا درآید و در صورت مناسب انجام این کار آن را اعلام خواهیم کرد. بنابراین ما چیزی به نام برنامه راهنمایی و رانندگی نداریم و مردم می توانند از طریق اتومبیل های شخصی عبور کنند. قدم بعدی ارزیابی و در صورت مشاهده هرگونه موانع جدی یا بسیاری از مشکلات ، قطعاً مجدداً مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

“در همان زمان ، امروز ما در خدمت رئیس جمهور و بسیاری از وزرا بودیم.” ادعای رئیس جمهور این است كه اولویت اصلی كشور ، بهداشت ملی است و كلاس از سرگیری ، كار را مجبور نمی كند تا از سر بگیرد. . با همکاری و هماهنگی شوراهای صنفی محلی یا شهرداری ، درصورتی که فرماندار یا مقامات بخشدار تشخیص دهند که بازگشایی باعث ایجاد مشکلات خاصی برای عموم می شود ، تصمیمات خود را اتخاذ می کنند و از یکدیگر رضایت دارند. به تعویق افتاد

وی گفت: “بنابراین ، راه اندازی مجدد کلاس به معنای اجازه است ، نه اجبار.” بنابراین ، ایالتها باید در صورت نیاز اقدام کنند. اگر فرماندار ، رئیس دانشگاه یا شورای صنفی به سؤالات وزارت بهداشت نیاز داشته باشند و آنها باید با ما تماس بگیرند ، ما قطعاً اقدام خواهیم کرد و اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام


نوشته های سایت بر اساس سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، فلذا مسوولیت این مقاله بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت یومیر هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا