عمومی

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

با اعدام وی ، نه تنها قیمت سکه کاهش نیاورد بلکه امروز بیش از هفت میلیون تومان است؟
از سال گذشته ، این زوج و 32 نفر دیگر در بازار پراید دستگیر و محاکمه شده اند و امروز این حکم اعدام به زوج 6700 واحد پراید فروخته شده و سیستم اقتصادی را مختل کرده و غیره صادر شده است و به احتمال زیاد اجرا خواهد شد.
اما سال گذشته وقتی اینها را گرفتند و به زندان انداختند ، آیا پراید نصف قیمت امروز را داشت؟
حال باید بپرسیم که عوامل و عواملی که باعث می شود پراید در هنگام زندان گران شود چیست؟
با اعدام سلطان سکه قیمت سکه کنترل نشده بلکه بیش از دو برابر شده است و با اعدام سلطان پراید آیا قیمت پراید به 35 میلیون تومان باز می گردد؟
آیا این تجربه تاریخی نشان می دهد که یک یا چند مکان کار نمی کند؟
کجاست؟
دلایل یا دلایلی که افراد با قدرت بالا و پرداخت خوب به عنوان مدیرعامل سایپا و دو نماینده مجلس و در سایر سطوح در این پرونده و افراد دیگر در موارد مشابه در این پرونده دخیل هستند و اتمام کار آنها در اینجا و کدام موارد است. آیا این ضمانت وجود دارد که این مسیر مانند گذشته ادامه ندهد که متاسفانه و به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت؟
یک سوال:

مشکل کجاست و چرا تاکنون این مشکل حل نشده است؟
تنها یک دلیل برای این نوع تاریخ وجود دارد و دقیقاً نداشتن شناسنامه و هویت کالا و خدمات و عدم شفافیت در مدیریت و نظارت بر زنجیره تأمین کالاها و خدمات از منبع تأمین و تولید تا پایان سال است. توزیع؟

اگر این شناسه ها همانطور که اشاره کردم به صورت هدفمند و شفاف ایجاد می شدند ، سیستم تولید و توزیع ثروت در کشور نظم و انضباط و حساب می شود و اینگونه نیست که بسیاری از افراد به عنوان برده ها بمیرند و ضعیف تر شوند و روز به روز ضعیف تر و در مقابل تعداد بسیار کمی از مردم مانند زالوها ، آیا از تلاش و اعتماد مردم محروم می شوند و صاحب مردم می شوند؟

بیش از ده سال است که من به تعدادی از مقامات ، چه در دولت و چه در مجلس ، نوشتم و حتی آنها را در یادداشت های خود ذکر کردم. آیا ما پول ملی و ملی هستیم و قدرت اقتصاد و معیشت مردم کمتر و ضعیف تر است؟

وقتی خدا به زبان ملکه یمن ، در قرآن صحبت می کند ، در مورد پادشاهان و تفاوت بین پادشاهان مادی با پیامبر معنوی و الهی ، او می گوید:
إِالَتْ إِنَّ الْمُلُوكَ إِذَا دَخَلُوا قَرْیَةً أَفْسَدُوهَا وَجَعَلُوا أَعِزَّةة أَهْلِهَا أَذَكَلَّةةة
این پادشاهان ممکن است وزیر یا رهبران ارشد و رهبران دولت باشند ، یا ممکن است نماینده و لابی پارلمان باشند ، یا ممکن است قاضی ارشد و تصمیم گیرنده در دستگاه قضایی باشند.
فرقی نمی کند این پادشاهان چه کسانی باشند.

آنچه مهم است دستاوردهای او و تیم او که فاسد می شوند ، یعنی بردگی مالی ، و آنها هدفمند و دانش هستند و آگاهانه در صورت عدم شفافیت ، سعی در تأمین منافع خود و تیم خود دارند.
و متأسفانه باید نوشت و گفت كه در این چند دهه ما به روشنی دیده ایم و همچنان خواهیم دید كه نتیجه اقدامات این پادشاهان و به طور عامدانه برای حفظ جریان و حرکت اقتصادی شفاف در كشور ، ایجاد فساد و قدرتمند و ریشه دار است. فاسد و تحقیر شده ظهور تدریجی مردم و کرامت انسانی بوده و هست. اقلیل یکی از آنهاست.

دکمه بازگشت به بالا