اجتماعی

آژانس های مسافرتی عراق در «فم تور گلستان گردی»

یومیر/ گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و هنر و صنایع دستی استان گلستان با اشاره به ضرورت توسعه گردشگری در استان گفت: تور گردشگری فام در آژانس های مسافرتی عراق در استان گلستان برگزار می شود.

احمد تجری امروز در گفت وگو با یومیر، با بیان اینکه استان گلستان نگین گردشگری شمال کشور و سرشار از ظرفیت های بی شمار گردشگری است، اظهار کرد: استان گلستان به مردم ایران و حداقل کشورهای همسایه است.

وی با بیان اینکه در این راستا توری از آژانس های مسافرتی عراق و روسای انجمن های خدمات مسافرتی سراسر کشور توسط استان گلستان برگزار می شود، افزود: این تور با هدف شناسایی ظرفیت های گردشگری استان گلستان برای مدیران آژانس های مسافرتی و تجاری برگزار می شود. فعال در حوزه گردشگری صورت می گیرد.

مدیرکل میراث، گردشگری و هنر و صنایع دستی گلستان از حضور 10 نفر از مدیران آژانس های مسافرتی و گردشگری عراق که از شرکت های فعال در این زمینه هستند خبر داد و گفت: به همراه این عزیزان 30 نفر از مدیران سازمان های مسافرتی و گردشگری عراق و انجمن های صنفی «دفاتر خدمات مسافرتی کشور برای تبادل گردشگر بین دو منطقه و معرفی ظرفیت و پتانسیل گردشگری گالری ایران به استان گلستان سفر می کنند.

تجری با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های اصلی این سفر خانوادگی بازدید از جشنواره پاییز هزار رنگ در جنگل النگدره گرگان است، تصریح کرد: این سفر در فصل پاییز از 9 تا 12 آذرماه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه در این سفر خانوادگی تلاش خواهیم کرد تا فرصت های استان در زمینه جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی، صنایع دستی، غذایی، گردشگری کشاورزی و سایر فرصت ها را به دفاتر خدمات مسافرتی داخلی و خارجی معرفی کنیم. : برگزاری نشست های تخصصی روسای انجمن های خدمات مسافرتی سراسر کشور با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی عراق با امکانات گردشگری استان گلستان جهت تبادل اطلاعات و افزایش تعاملات و همکاری های بین آنها، بازدید از امکانات گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی. و با توانمندی های استان آشنا شوید.برنامه های اجرایی در زمان برگزاری این تور فامیلی در استان می باشد.

مدیرکل میراث، صنایع دستی و گردشگری کشور با بیان اینکه کشور عراق یکی از کشورهای هدف استان گلستان برای گردشگری خارجی است، افزود: استان گلستان به دلیل داشتن جاذبه های فراوان از نظر تنوع قومیتی، اقلیمی از ظرفیت بالایی برخوردار است. تنوع و پتانسیل در میراث فرهنگی و صنایع دستی برای توسعه گردشگری خارجی مناسب است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا