عمومی

آقای سعادتمندا ، آیا واقعاً شعارهایی که امروز شعار می دادید؟



بدون تعارف ، اگر خوشحال می شدم ، چنین شعارهایی می خواندم. از آنجا که باید نظر هواداران را بدست آورم و مشخص است که من هیچ وقت مسئولیت معرفی یک قهرمان در لیگ برتر و … را نداشته ام.

آقای سعادتمندا ، اجازه دهید آنلاین و موم شده ای که به دنبال دستور مدیرعامل شما برای خشک شدن است ، پس از این شعارها شعار دهید و موارد جالب بگویید تا هواداران استقلال را تشویق کنید!

هیچ کس نگفته است که پرسپولیس قهرمان است و هنوز حکم صادر نشده است ، اما در صورت امکان ، به این سؤال پاسخ دهید؛ چرا دیروز سخنرانی نکردید که شایع شد که 4 تیم در صدر جدول به لیگ قهرمانان آسیا می روند؟ چرا نگفتید که اختلاف پدیده و فولاد و تیم چهارم تنها یک و دو امتیاز است و برای به دست آوردن سهمیه آسیا ، جبران این یک یا دو امتیاز آسان تر از جبران اختلاف 10 امتیاز در امتیاز دوم با صدرنشین لیگ است؟

آقای سعادتماندا ، در مصاحبه شما حق با شما بود: هیچ تیمی نتوانسته قهرمانی کند ، اما پیروزی در سهمیه آسیا چیست؟ آقای مدیرعامل جدید ، اگر مدیرعامل پرسپولیس بودید و استقلال نبودید ، آیا همین حرف را می زدید؟

بعید نیست از شما خواسته شود تا برای تعیین تکلیف لیگ و تعیین قهرمان از رأی دادن استفاده کنید! آیا فیفا بهترین مرجع برای حل بقیه مسابقات فوتبال در جهان نیست؟ شکی نیست که هر تصمیمی که می گیرند الزام آور خواهد بود. شما احتمالاً این خبر را نخوانده اید که مقامات فیفا پس از تصمیم فدراسیون فوتبال بلژیک برای پایان دادن به لیگ و تعیین برنده ، این تصمیم را باطل کردند و اعلام کردید که تصمیم اتحاد برای لیگ های جهانی اتخاذ خواهد شد.

آقای سعادتماندا ، راه های بسیاری برای ورود به قلب هواداران استقلال وجود دارد ، و توصیه من این است که تا سخنان پایانی فیفا از سخنرانی های مردمی برای جذب هواداران خودداری کنید. شما رهبر تیم عالی استقلال هستید. چنین گفتگوهایی برای سرمربی تیم با هواداران بسیار مناسب اصلاً مناسب نیست. لطفاً منطقی صحبت کنید تا بتوانید امروز از جملات خود دفاع کنید.

251 251


کلیه محتوای این سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده سایت های منبع بوده و یومیر هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا